इन्धन बोक्ने ट्यांकरको गलत क्यालिब्रेसन हुँदा पेट्रोल पम्पहरूले कम इन्धन पाउने गरेको अनुगमनको निष्कर्ष
नेपाल आयल निगमले उपत्यकाका पेट्रोल पम्पलाई तेल ठगेको (भनिएको परिमाणभन्दा कम इन्धन वितरण गर्ने गरेको) भेटिएको छ । साताअघिदेखि भएको अनुगमनले इन्धन बोक्ने ट्यांकरको गलत क्यालिब्रेसन हुँदा पेट्रोल पम्पहरूले निगमले भनेभन्दा कम इन्धन पाउने गरेको देखिएको हो । पम्प व्यवसायीले निगमबाट तोकिएभन्दा कम इन्धन पाउने गरेको गुनासो गरेपछि गुणस्तर तथा नापतौल विभाग, निगम र व्यवसायीको रोहबरमा ११ वैशाखदेखि थानकोट डिपोबाट वितरित इन्धनको अनुगमन सुरु भएको थियो ।
आयल निगमले भारतीय क्यालिब्रेसनको हवाला दिँदै चार हजार लिटर अट्ने भनिएको एक च्याम्बरमा १२ लिटर कम मात्रै इन्धन अट्ने गरेको गुणस्तर तथा नापतौल विभागले जनाएको छ । निगमका निर्देशक दीपक बरालले पनि एक च्याम्बरमा १२ लिटर कम भएको स्विकार्दै भारतीय आयल कर्पोरेसनसँग छलफल गर्ने बताएका छन् । ‘भारतीय र नेपाली क्यालिब्रेसनमा अन्तर देखिएको छ,’ उनले केही दिनअघि भनेका थिए, ‘यस विषयमा भारतीय पक्षसँग कुरा गर्छौं । तर, अहिलेको अनुगमनले १२ लिटरभन्दा धेरै बढी तेल अपुग देखिएको विस्तृतमा अध्ययन आवश्यक छ ।’
त्यसरी १२ लिटर कम तेल अट्ने च्याम्बरबाट वितरित इन्धन पनि पेट्रोल पम्पहरूमा पुग्दा ९९ लिटरसम्म कम पुग्ने गरेको पनि अनुगमनबाट पत्ता लागेको छ । पम्प सञ्चालकहरूले पनि बारम्बार निगमबाट कम तेल पाउने गरेकाले विस्तृतमा अध्ययन गरी समस्या समाधान गरिदिनुपर्ने बताएका छन् । माली आयलका सञ्चालक कविन्द्रबहादुर मालीले आवश्यक अनुगमन र अनुसन्धान गरी पम्पले कम तेल पाउने समस्या हल गरिदिनुपर्ने बताए । ‘हामीले सधैँ कम तेल पाइरहेका छौँ,’ उनले भने, ‘त्यसैले समस्या कहाँनेर हो भन्ने कुरा पहिचान गरी समाधान गरिदिनुपर्छ ।’
२ पम्पमा अनुगमन दुवैमा कमी
पेट्रोलियम व्यवसायीको बाग्मती अञ्चल इकाइको अगुवाइमा आयल निगम, गुणस्तर विभाग र व्यावसायीले ११ वैशाखमा कालिमाटीस्थित माली आयल स्टोरमा बरौनीबाट पेट्रोल बोकेर आएको ट्यांकरबाट तेल खसालेर परीक्षण गरेका थिए । ४ हजार लिटर तेल ट्यांकरबाट खसाल्दा ९९ लिटर कम भेटियो । सोही पम्पमा थानकोट डिपोमा तेल लोड गरी आएको ट्यांकरबाट १५ मा तेल खसाल्दा ७९ लिटर कम देखियो । पुनः १६ वैशाखमा ट्यांकरबाट तेल खसाल्दा ९६ लिटर कम देखियो । १९ वैशाखमा बल्खुस्थित रसकटर ट्रेडिङमा ३ हजार लिटर तेल खसाल्दा ४८ लिटर अपुग देखियो ।
यसरी भयो अनुगमन
सुरुमा पम्पको तेल भण्डारण गर्ने अन्डार ग्राउन्ड ट्यांकी सफा गरियो र तेलको मात्रा शून्य गरियो । त्यसपछि ट्यांकरबाट अन्डार ग्राउन्ड ट्यांकीमा तेल खसालियो थियो । र, तुरुन्तै अन्डर ग्राउन्डको तेल डिस्पेन्सिङ पम्पको नोजलबाट पुनः ट्यांकरमा हालिएको थियो । ट्यांकरबाट पाइपको सहायताले ट्यांकीमा तेल खसाल्न आधा घन्टा र ट्यांकीको तेल नोजलबाट ट्यांकरमा हाल्न औसतमा अढाई घन्टा लागेको थियो । तेल लोड र अनलोड गर्ने ३ घन्टाको अवधिमा यति धेरै इन्धन कम भएपछि कहाँबाट तेल कम भइरहेको छ भनेर अनुसन्धान अघि बढाइएको गुणस्तर तथा नापतौल विभागका महानिर्देशक विश्वबाबु पुडासैनीले जानकारी दिए ।
थप अनुसन्धान गर्न निर्देशन
कालिमाटीको माली आयर स्टोर र बल्खुमा रहेको रसकटर ट्रेडिङ गरी दुई पम्पमा भएको अनुगमनको प्रारम्भिक रिपोर्ट तयारी गरी निगमले सञ्चालक समितिको बुधबारको बैठकमा पेस गरेको छ । सो रिपोर्ट पर्याप्त नभएकाले थप अनुसन्धान गर्न निर्देशन दिएको सञ्चालक समिति सदस्य तथा आपूर्ति मन्त्रालयका सहसचिव सूर्यप्रसाद श्रेष्ठले जानकारी दिए ।
निगमका प्रबन्धक विनय लोहनीले पम्पलाई वितरण गरिएको इन्धनको परिमाण घटबढ भएको विषयमा अनुसन्धान भएको र विस्तृत रिपोर्टको तयारी भइरहेको बताए । ‘हामीले थप पम्पमा वितरित इन्धनको अनुगमन गरी प्रतिवेदनलाई अन्तिम रूप दिन लागिरहेका छौँ,’ उनले भने, ‘अहिले अनुसन्धानको प्रक्रियामै रहेकाले दोष–गुणको विषय निक्र्योल भएको छैन ।’
Source: Naya Patrika
Leave a Reply